No logo : no space, no choice, no jobs, no logo : märkena, marknaden, motståndet / Naomi Klein ; översättning: Lillemor Ganuza Jonsson & Tor Wennerberg ; [fackgranskning: Erik Gribbe och Joacim Andersson]

By: Material type: TextTextLanguage: Swedish Publication details: Stockholm Ordfront 2001 Description: 565 s. illISBN:
  • 9173249130
  • 91-7324-865-7
Uniform titles:
  • No logo
Subject(s): Other classification:
  • Qbl
  • Qbm
  • Oa
  • Oabkba
Summary: Författaren beskriver hur de moderna storföretagen bygger upp sina varumärken o hur reklamen påverkar oss. Hon berättar också om motståndet - Adbusters som angriper reklamen, Reclaim the streets o antiglobaliseringsrörelsen.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Notes Date due Barcode
Bok Ullvigymnasiets bibliotek 01 Oa (Browse shelf(Opens below)) Available 43903550191 89012371068

Författaren beskriver hur de moderna storföretagen bygger upp sina varumärken o hur reklamen påverkar oss. Hon berättar också om motståndet - Adbusters som angriper reklamen, Reclaim the streets o antiglobaliseringsrörelsen.

02101118

02101119

02115380

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha